Εισαγωγή
Η επιτυχία ενός έργου πληροφορικής βασίζεται κατά ένα ποσοστό 30% στην επιλογή κατάλληλων προϊόντων
λογισμικού και εξοπλισμού. Το υπόλοιπο 70% εξαρτάται από τις υπηρεσίες που θα χρειαστούν ώστε τα
προϊόντα να αποτελέσουν ολοκληρωμένη λύση προσαρμοσμένη στις ανάγκες της επιχείρησης και στο
επίπεδο της καθημερινής υποστήριξης
Η Value Right προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υποστήριξης, βασιζόμενη στο έμπειρο προσωπικό της
και στις υποδομές της. Υπάρχει μια ποικιλία από μεθόδους υποστήριξης οι οποίες περιγράφονται
παρακάτω:
Τηλεφωνική Υποστήριξη
Είναι o ταχύτερος τρόπος αναφοράς και αντιμετώπισης μικρής, κυρίως, σπουδαιότητας περιπτώσεων.
Η επαφή μαζί μας είναι προσωπική. Ξέρουμε ακριβώς ποιά είναι η εργασία σας και με ποιό τρόπο
την εκτελείτε και σας βοηθούμε να αντιμετωπίσετε τα θέματα που προέκυψαν κατά το χειρισμό της
εφαρμογής
Απομακρυσμένη υποστήριξη (remote support)
Μεγάλος αριθμός θεμάτων αντιμετωπίζεται μέσω απομακρυσμένης πρόσβασης, χωρίς επιπλέον κόστος χρόνου
και μετακινήσεων. Δε χρειάζεται παρά να εγκαταστήσουμε σε έναν Η/Υ του δικτύου σας το λογισμικό
Teamviewer με την προϋπόθεση ότι μπορείτε να συνδεθείτε στο διαδίκτυο. Με τον τρόπο αυτό, αποκτάμε
πρόσβαση στον Η/Υ σας. Κατά τη διάρκεια της σύνδεσης, έχετε τη δυνατότητα να βλέπετε όλες μας τις
κινήσεις και να μας κατευθύνετε και εσείς, συμβάλλοντας έτσι στην ταχύτερη αντιμετώπιση των θεμάτων.
Με την ίδια μέθοδο, μπορούμε απλά να σας βοηθήσουμε να μάθετε μια καινούργια διαδικασία με εποπτικό τρόπο
Επί τόπου υποστήριξη (on site)
Είναι απαραίτητη όταν προκύπτουν θέματα που απαιτούν την παρουσία συμβούλου / τεχνικού. Ανάλογα με την κρισιμότητα
και το πόσο επηρεάζει την εργασία σας, θα βρεθούμε δίπλα σας για να το αντιμετωπίσουμε σε όσο το δυνατόν μικρότερο
χρόνο. Με την παρουσία μας στον εργασιακό σας χώρο θα μπορέσουμε να κατανοήσουμε και τον τρόπο με τον οποίο εργάζεστε
ώστε να είμαστε σε θέση να σας συμβουλέψουμε σε θέματα τεχνολογίας πάνω στο αντικείμενό σας.
Οι υπηρεσίες που προσφέρει η Value Right Management Consulting S.A. μπορούν να πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο
- Προγραμματικής συμφωνίας προαγοράς υπηρεσιών
- Υποστήριξη ανά κλήση
- Τηλεφωνική υποστήριξη
Προαγορά Προγραμματικής συμφωνίας παροχής υπηρεσιών
Αφορά την "προαγορά ωρών" εργασίας από τον πελάτη σε ιδιαίτερα προνομιακές τιμές. Επιπλέον δίνει την δυνατότητα
σε κάθε εταιρεία να χρησιμοποιεί ανάλογα με τις ανάγκες της τους τεχνικούς για επισκευή, αναβάθμιση ή εγκατάσταση εξοπλισμού
- Οικονομικές χρεώσεις
- Εξειδικευμένοι μηχανικοί ανάλογα των αναγκών στο χώρο του πελάτη
- Πανελλαδική γεωγραφική κάλυψη
- Ευέλικτα πλαίσια υποστήριξης και χρόνοι απόκρισης
Υποστήριξη ανά κλήση
Απευθύνεται σε εταιρείες με περιορισμένες ανάγκες τεχνικής Υποστήριξης και παρέχει στον πελάτη έναν ευέλικτο τρόπο
εξυπηρέτησης. Ο πελάτης καλεί την εταιρεία όποτε προκύψει ανάγκη, βασιζόμενος στον τρέχοντα τιμοκατάλογο παροχής
υπηρεσιών
Τηλεφωνική υποστήριξη
Απευθύνεται σε εταιρείες που επιθυμούν αμεση παρέμβαση εξειδικευμένου τεχνικού Υποστήριξης
- Άμεση ανταπόκριση
- Άμεση επίλυση των προβλημάτων
- Κέρδος χρόνου
- Ασφάλεια
- Μικρότερο κόστος λόγω απομακρυσμένης εξυπηρέτησης